  • Data: 2006-01-15 22:18:37
    Temat: Re: WKU - czy może odmówić rozpatrzenia wniosku?
    Od: "Adrian" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A na odpowiedzi z WKU masz wyraźnie napisane, że w ciągu (chyba) 14 dni
    > przysluguje ci prawo odwołania od decyzji Komendanta WKU do sztabu
    > wojewódzkiego.

    To wlasciwie byla nie odpowiedz, a notatka, na ktorej nie bylo napisane nic
    o odwolaniu. Sek w tym, ze podanie nie zostalo oddalone, ale uznane za...
    brak mi okreslenia... niezasadne? Nawet nierozpatrzone.

    Probowalem grzebac w ustawie o powszechnym itd., ale niczego pomocnego nie
    dopatrzylem sie w tym temacie dlatego pytam czy maja prawo nie rozpatrzyc,
    co by po prostu oznaczalo, ze mylnie zinterpretowalem przepisy.

    > No to już.

    Takowe odwolanie zlozylem powlujac sie na ten zapis i dostalem w piatek
    telefon z WKU, ze kolejna odmowa (WSW), etc., zebym przyszedl i podpisal ze
    rozumiem lub zlozyl kolejne odwolanie... co w sumie mi pasuje, bo nie
    dostaje zadnego poleconego, ani terminu i moge sobie (teoretycznie lub tylko
    na moje "widzimisie") skladac do konca zycia...

    Adrian