  • Data: 2006-01-15 21:09:26
    Temat: Re: WKU - czy może odmówić rozpatrzenia wniosku?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Adrian wrote:
    > W 2005 ukonczylem 24 lata zycia. 5 grudnia zlozylem wniosek o przeniesienie
    > do rezerwy. Dostalem odpowiedz z WKU, że wniosek nie może być w ogóle
    > rozpatrzony, gdyż korzystam z odroczenia (ciezka sytuacja osobista), które
    > wybiega poza datę 31 grudnia w roku ukończenia 24 lat życia.
    >
    > Tymczasem w ROZPORZĄDZENIE MINISTRA OBRONY NARODOWEJ W SPRAWIE
    > PRZENIESIENIA
    > CZĘŚCI POBOROWYCH DO REZERWY na podstawie art. 46 ust. 4 ustawy z dnia 21
    > listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
> [...]

    A na odpowiedzi z WKU masz wyraźnie napisane, że w ciągu (chyba) 14 dni
    przysluguje ci prawo odwołania od decyzji Komendanta WKU do sztabu
    wojewódzkiego.

    No to już.

    Sztab Wojewódzki w...

    Odwołanie

    Niniejszym odwołuję się od decyzji komendnata wku w .... w której
    odmawia on rozpatrzenia mojego wniosku o przeniesienie mnie do rezerwy z
    dniem 31 grudnia 2005.

    Zgodnie z rozporządzeniem ministra obrony narodwej w sprawie
    przeniesienie czesci poborowych do rezery 9Dz. U ......) którego treść
    mówi, że osoby korzystające z odroczenia służby wojskowej przenosi się
    do rezerwy po złożeniu przez nich wniosku do dnia 31 grudnia 2005.

    Zgodnie z tym rozporządzeniem złozyłem stosowny wniosek w dniu.
    W dniu ... otrzymałem odpowiedż Komendanta WKU odmawiający rozpatrzenia
    mojego wniosku.

    W związku z tym odwołuję się od powższej decyzji i proszę o powtórne
    rozpatrzenie mojego wniosku z godnie z w/w rozporządzeniem.

    Podpis

    O ile się nie mylę to odwołanie składa się za pośrednictwem komendanta
    wku, zreszta masz to wyraźnie napisane na decyzji, czyli wysyłasz do do
    swojego wku.