  • Data: 2005-09-07 07:37:58
    Temat: Re: WKU
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Ciszewski" <m...@h...com> napisał w wiadomości
    news:431e7a0e$0$6510$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Powiedzmy sobie szczerze - z prawdopodobienstwem graniczacym z pewnoscia
    > mozna stwierdzic ze wojny nie bedzie. A w takim wypadku:
    > - podpisywanie oswiadczenia wbrew swojej woli
    > - koniecznosc meldowania w WKU kazdej zmiany miejsca zamieszkania
    > - koniecznosc meldowania w WKU wyjazdu zagraniczego trwajacego ponad 2
    > miesiace
    > itd nie bardzo mi sie usmiecha.

    sam urzad meldunkowy wysyła info dlatego do meldowania pobytu musisz
    przynieśc książeczke wojskową

    > Jako ciekawostke powiem jeszcze ze po podpisaniu takiego oswiadczenia nie
    > mozna potem sluzyc w zadnej innej armii swiata. Nie zebym zamierzal, ale
    > takie przymuszanie ludzi naprawde nie budzi mojego entuzjazmu.

    bez tez nie mozesz do czasu gdy masz Polskie obywatelstwo i nie masz
    pozwolenia

    tak czy inaczej.. nie podoba sie to:
    startuj na prezydenta/posła/senatora i zmien prawo
    wybierz takiego co zmieni to straszne prawo
    wyjedź np do izraela i pozbądz sie obywatelstwa Polskiego... [w izraelu idą
    do służby co jakiś czas i mają woje na codzień]

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl