  • Data: 2005-09-07 16:41:43
    Temat: Re: WKU
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Ciszewski napisał(a):

    > Na szczescie sa jeszcze cywilizowane kraje w ktorych specjalistow wojsko
    > KUPUJE a nie zmusza do podpisania oswiadczenia o wspolpracy pod grozba
    > wiezienia [jak za dawnych czasow :)]...

    A nikt ci nie broni iść pracować dla wojska. Znam firmę, gdzie zarobki
    wielkorotnie przekraczają średnią krajową. Jak jesteś dobry, to cię kupią.

    > Powiedzmy sobie szczerze - z prawdopodobienstwem graniczacym z pewnoscia
    > mozna stwierdzic ze wojny nie bedzie.

    Wojny często nie ma, bo są obrońcy (czytaj -armia)

    A w takim wypadku:
    > - podpisywanie oswiadczenia wbrew swojej woli

    A podatki płacisz zgodnie z wolą?
    > - koniecznosc meldowania w WKU kazdej zmiany miejsca zamieszkania
    nie musisz

    > - koniecznosc meldowania w WKU wyjazdu zagraniczego trwajacego ponad 2
    > miesiace
    często wyjeżdżasz?

    > itd nie bardzo mi sie usmiecha.

    Kwestia uśmiechu

    > Chodzi po prostu o nie lamanie pewnych swobod ubywatelstkich w imie
    > biurokracji.

    W ten sposób rozumując moje swobody są łamane przez kodeks drogowy,
    karny i całą masę innych ustaw

    > Jako ciekawostke powiem jeszcze ze po podpisaniu takiego oswiadczenia nie
    > mozna potem sluzyc w zadnej innej armii swiata.

    Teraz też nie możesz. o ile pamiętam grozi za o więzienie.

    MAc

    Każdy by chciał żyć dobrze i spokojnie. Najchętniej nie robiąć nic w
    celu zapewnienia tego sobie i innym.
    Większość chce bezpiecznych ulic, ale bluzga na policję. Spokojnych
    pociągów - ale bluzga na sokistów. Strzeżonych granic - ale wojsko jest
    "be".
    Może tylko strażakom się jeszcze udaje.

    MAc