  • Data: 2005-09-07 18:57:14
    Temat: Re: WKU
    Od: "Marek Ciszewski" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:dfnaso$ege$1@news.onet.pl...

    > Ktoś czegoś nie rozumie. Albo ja, albo Ty. ;-) Przecież w tzw normalnych
    > warunkach nikt Cię do pracy w określonym miejscu nie zmusza. To nie "nakaz
    > pracy" znany z dawnych czasów.
    >
    > PPMobilizacyjny ma znaczenie w przypadku mobilizacji:

    Oczywiscie ze tak. Dlatego nie widze sensu w przymusowym podpisywaniu
    oswiadczen juz teraz.

    > Jesteś zbyt cenny, żeby Cię rozstrzelać ;-) - Ja tam w czasie wojny
    > wolałbym pracować w biurze niż siedzieć w okopie. Średni czas życia jakby
    > trochę inny.
    >
    > Imho lepiej dostać PPM niż zwykły PM

    Ja tez jestem tego zdania, ale moje zastrzezenia budzi forma tego wezwania.
    Gdybym mial wybor z pewnoscia bym to dokladnie przemyslal. Jesli ktos mnie
    do czegos chce zmusic z zasady mowie nie. Zobaczymy jak bardzo im na mnie
    zalezy ;-)

    Marek