  • Data: 2006-09-19 12:26:16
    Temat: Re: WEZWANIE - co robić?!
    Od: "zapytajnik" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dante" <d...@w...vp.pl> napisał w wiadomości
    news:eeoj06$82o$1@news.onet.pl...

    <ciach>

    ja dostałem dobry miesiąc temu. Miałem o tyle szczescie, że nie odebrałem
    przesyłki ja tylko rodzice. Ojciec poszedł do WKU, wszedł jak gdyby nigdy
    nic przedstawił się i powiedział, że syn pojechał w podróż poslubną (tydzień
    wcześniej się ożeniłem:) i że nie ma ze mną kontaktu a tak w ogole nie wie
    czy wrócimy bo może będą szukać pracy i wbili przeniesienie do rezerwy.

    Na marginesie: miałem też przygotowane podanie o przeniesienie do rezerwy,
    argumenty: młode małżeństwo, możliwa ciąża, pogorszony stan zdrowia (jest
    wykaz chorób) itp. - ale nie potrzeba było.

    Najważniejsze: dzień na który przypada stawienie się w WKU jest OSTATNIM
    dniem kiedy możesz złożyć odwołanie (pobór reguluje Kodeks Postępowania
    Administracyjnego) i pod ŻADNYM POZOREM niczego nie podpisuj. Nie daj się
    nabrać na numer o podpisie nieprzyjęcia "biletu" albo mówią niech Pan weźmie
    a pożniej się załatwi ;) - składasz odwołanie i niech ci potwierdzą
    pieczątką i podpisem. Poczytasz KPA i bedziesz sie bawił dalej:)