  • Data: 2004-05-21 20:35:01
    Temat: Re: WARTA - problem z wycena szkody w ramach OC
    Od: "Marek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Marek w <5...@n...onet.pl> zeznal:

    > nie

    Czy jest na to jakis paragraf bo Warta jest innego zdania?

    > musi ci oddac - na pl.misc.samochody pogoglaj

    Przedstawiciel Warty powiedzial ze jak przedstawie rachunki to mi VAT zaplaca.
    Ale jak to sie ma z wyplata gotowki z kasy?
    Jak wyplaca odszkodowanie w gotowce to uwazaja ze sprawa juz jest zakonczona.
    Za ta gotowke dopiero pozniej bede kupowal czesci i naprawial i placil VAT.

    >na pl.misc.samochody pogoglaj

    pogooglam, obiecuje.

    Pozdrowienia,

    Marek