  • Data: 2004-05-22 12:32:44
    Temat: Re: WARTA - problem z wycena szkody w ramach OC
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > Warszawa

    No to pytanie, który to warsztat się tak zbiesił że nie chcą z Wartą
    rozmawiać.
    Ja juz miałem dwie roboty blacharskie w swoim, obydwa z OC, więc
    robiłem w ASO i za pierwszym razem w Auto Witolin - tragedia. Dyletanci
    aż strach, schrzanili tyle rzeczy przy prostej robocie, że sam bym to
    lepiej zrobił, choć ostatni raz malowałem kredkami w przedszkolu.
    Drugi raz to już w AutoWest na Woli - tam juz pełen profesjonalizm,
    wogóle kulturka i szczerze polecam. Zresztą nie tylko ja, po sieci
    krążą opinie, że to najlepsze ASO w Warszawie.
    Generalnie jak poszukujesz info co do hondy to polecam www.hondapl.org
    i forum dyskusyjne tamże. Może znajdziesz tam fachmana, który ci to
    zrobi.

    --
    Pozdro
    Massai