  • Data: 2004-05-22 10:56:54
    Temat: Re: WARTA - problem z wycena szkody w ramach OC
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:503c.000003e9.40af0c76@newsgate.onet.pl...

    > Bardzo dobrze niech wymienia na niekoniecznie nowy ale dobry i do tego
    modelu samochodu.
    > W wycenie szkody napisali ze zderzak do wymiany ale nie zaliczyli kosztu
    malowania zderzaka.

    No to popełnili ewidentny bład. Wezwij ich do wskazania, skąd masz wziąć w
    proponowanej przez nich cenie zderzak w Twoim kolorze. Ale podejrzewam, że
    to po prostu błąd, który mozna wyjaśnić. Ktoś wziął z cennika cennę
    zderzaka a zapomniał o malownaiu.

    > Wlasnie ta chcialem zrobic w nastepnym kroku.
    > Mam tylko obawe o bezpieczenstwo samochodu w warsztacie mi nieznanym.
    > Znajomemu ukradziono samochod w tydzien po naprawie przy pomocy kluczy
    dorobionych w
    > warsztacie.

    Ja mam taki na to sposób, że jednak poświęcam ten dzień i siedzę przy
    samochodzie w takim wypadku. W końcu do malowania zderzaka samochód im nie
    jest potrzebny. A zdjęcie starego i założenie nowego, to góra kilka
    godzin.