eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feede
    r2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 28 May 2015 08:37:42 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl> <mk2nj6$fg$3@dont-email.me>
    <mk2o9u$vg1$1@node1.news.atman.pl>
    <5565599a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk44ou$bm5$1@node1.news.atman.pl>
    <55659d7d$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <5565be67$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5565c1fe$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5565c1fe$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <5566b7b5$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.187.17.90
    X-Trace: 1432795061 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2188 79.187.17.90:46272
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2649
    X-Received-Body-CRC: 1624272394
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748416
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-05-27 15:09, J.F. pisze:
    > No nic, to sie w najblizszych latach wyklaruje.
    > Albo znikna zwykle sklepy, bo klienci przyjda, pomacaja, i wyjda ...
    > zamowic taniej w internecie.
    > Albo sklepy internetowe podniosa ceny, bo im klienci zaczna masowo
    > zamawiac towar, po czym odsylac, bo pomacali i sie nie spodobal, albo
    > "pudelko nie bylo oryginalnie zamkniete".
    > Albo sklepy stacjonarne zamowia sobie marki/modele z wylacznoscia, i
    > tylko u nich da sie kupic.
    > Albo powstanie rynek na "refurbished", gdzie klient nie bedzie mial
    > prawa narzekac, ale tez ceny "nowego" towaru podskocza..

    Wiesz - zależy od sklepu i jego polityki. Np dziwi mnie polityka sklepu
    Rtv-euro-agd (czy jak mu tam), gdzie kilka lat temu kupowałem sobie
    ekspres do kawy - zobaczyłem w ulotce, ze ma dobra cenę, pojechałem do
    sklepu i zonk - tam 40% droższy, pytam obsługi - dowiaduję się, że jeśli
    zamówię z odbiorem w sklepie to zapłacę 40% taniej, jeśli chcę kupić od
    ręki, to będzie drożej - cóż sklep sam zniechęca do tego, żeby przyjść i
    kupić. Jeśli ktoś chce mieć taki pochlastany model biznesowy, to ja
    dziękuję, taki sklep mi nie potrzebny. Od tego sa placówki pocztowe.


    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1