eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-05-28 11:02:47
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-28 o 10:41, m pisze:
    > Z zasady nie kupuję nowych samochodów. Jednak jakbym kupował, to
    > niewykluczone że bym się zdecydował na zakup na podstawie li tylko
    > parametrów i renomy marki.
    Nie ograniczałem się tylko do nowych samochodów.

    > Z resztą, z nowymi samochodami chyba często tak jest, że to co oglądasz
    > a to co kupujesz (zamawiasz i jest do odbioru po jakimś czasie) to różne
    > egzemplarzem, z różnym wyposażeniem itd...
    Wyposażenie to jedno ale jest kupa parametrów które można sprawdzić
    wcześniej na innym egzemplarzu. Pozycja za kierownicą, widoczność,
    miejsce z tyłu i z przodu, wielkość i kształt bagażnika, wygoda
    wsiadania i wysiadania.
    Oczywiście, koniecznie trzeba zabrać żonę. :D