eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-05-28 11:20:27
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-28 o 01:30, re pisze:

    > Mijasz się z prawdą.
    > Najpierw piszesz że oczywiście a potem kupując chcesz jednak
    > nieotwierane.
    > ---
    > Nie widać by się mijał.

    Widać.
    Skoro oczywiście znaczy że jak najbardziej kupi otwarty towar
    a potem dopisuje że jednak poprosił o nie otwierany to
    chyba widać nie zgadza się to z pierwszym jego stwierdzeniem.

    > I nie zastanowisz się kto ma zapłacić za otwarcie, a będzie kosztowne
    > bo opakowanie rozdarte.
    > ---
    > Za otwarcie zapłacił klient kupując jeden z dwu egzemplarzy. Za leżenie
    > na półce płaci sprzedawca.

    Klient kupujący zapłacił za to co kupił a nie za otwarcie
    innego pudełka. Ale dla człowieka nie potrafiącego poprawnie cytować
    jest to jak widać niezrozumiałe.