eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-05-28 11:00:17
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2015 o 10:47, J.F. pisze:
    > Jest znana historia Lotusa Elise - portfel zamowien sobie zapelnili na
    > etapie prototypow.
    > Reklamy w Playboyu wystarczyly.
    >
    > Podobnie ... u nas tego nie ma, ale na swiecie sporo ludzi sie napala
    > na nowy model zanim jeszcze wejdzie do masowej produkcji.
    > Za to maja potem przyjemosc jezdzenia "najnowszym modelem".
    > Widac jest wazniejsza niz "usterki wieku dzieciecego" :-)

    Ale też w rejonach bardziej przyziemnych, jeżeli jeździłem ilomaś tam WV
    golfami i mi pasowały, to mogę z jakimś tam prawdopodobieństwem założyć
    że nastepny golf mi będzie odpowiadać i go kupić w ciemno, byle tylko
    kolor pasował żonie do torebki ;).

    Tak jak do niedawna jeszcze miałem zasadę że nieważne co kupuję jeżeli
    chodzi o sprzęt komputerowy, i tak będzie o lata świetlne
    nowocześniejszy od tego co mam obecnie (teraz to niestety sie
    zniuansowało i znowu trzeba wchodzić w szczegóły).

    p. m.