eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-05-28 08:37:42
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-05-27 15:09, J.F. pisze:
    > No nic, to sie w najblizszych latach wyklaruje.
    > Albo znikna zwykle sklepy, bo klienci przyjda, pomacaja, i wyjda ...
    > zamowic taniej w internecie.
    > Albo sklepy internetowe podniosa ceny, bo im klienci zaczna masowo
    > zamawiac towar, po czym odsylac, bo pomacali i sie nie spodobal, albo
    > "pudelko nie bylo oryginalnie zamkniete".
    > Albo sklepy stacjonarne zamowia sobie marki/modele z wylacznoscia, i
    > tylko u nich da sie kupic.
    > Albo powstanie rynek na "refurbished", gdzie klient nie bedzie mial
    > prawa narzekac, ale tez ceny "nowego" towaru podskocza..

    Wiesz - zależy od sklepu i jego polityki. Np dziwi mnie polityka sklepu
    Rtv-euro-agd (czy jak mu tam), gdzie kilka lat temu kupowałem sobie
    ekspres do kawy - zobaczyłem w ulotce, ze ma dobra cenę, pojechałem do
    sklepu i zonk - tam 40% droższy, pytam obsługi - dowiaduję się, że jeśli
    zamówię z odbiorem w sklepie to zapłacę 40% taniej, jeśli chcę kupić od
    ręki, to będzie drożej - cóż sklep sam zniechęca do tego, żeby przyjść i
    kupić. Jeśli ktoś chce mieć taki pochlastany model biznesowy, to ja
    dziękuję, taki sklep mi nie potrzebny. Od tego sa placówki pocztowe.


    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1