eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-05-28 09:36:47
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2015 o 03:17, nadir pisze:

    > Idąc dalej tym tokiem, to kupujący samochód w salonie nie mógłby zrobić
    > jazdy próbnej czy też zasiąść choć na chwile w aucie żeby sprawdzić czy
    > mu pasuje.

    No ale nie jest to takie bez sensu. Mieszkanie też najczęściej kupujesz
    bez uprzedniego mieszkania w nim. Ba - często jeszcze zanim to
    mieszkanie jest wybudowane w 100%.

    Nie jest nigdzie powiedziane że koniecznie wszystko musi być możliwe do
    wypróbowania. Ja bez wypróbowania nie kupię słuchawek droższych niż za
    40zł, ale to nie znaczy że każdy tak ma robić :).

    A swoją drogą, jak jest z próbowaniem takich słuchawek ze sklepu
    internetowego - mogę rozblisterować i odesłać bez podania przyczyny? Czy
    odesłanie bez podania przyczyny dotyczy tylko sytuacji kiedy opakowanie
    jest nienaruszone?

    p. m.