eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-05-28 11:15:04
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2015 o 11:02, nadir pisze:
    > Nie ograniczałem się tylko do nowych samochodów.

    Ale wątek jest o kupowaniu nowych słuchawek.

    Jeżeliby chodziło o kupowanie słuchawek używanych, bez sensu by było
    żeby nie można było ich choćby przymierzyć. Ale też nie miałoby sensu to
    wymuszać prawnie - jeżeli komuś odpowiada taki model biznesu to jego
    broszka.

    Jeżeli chodzi o kupowanie *nowych* słuchawek, to widzę sens sprzedaży z
    założeniem kupna w ciemno, chociaż przyznaję że sam bym nie kupił (ale
    to ze względu na to że 90% słuchawek nausznych jest na mnie za małych a
    w parametrach zazwyczaj nie podają ani obsługiwanego obwodu głowy ani
    rozmiaru ucha)

    p. m.