  • Data: 2021-09-20 18:51:57
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2021 o 18:32, A. Filip pisze:
    > Wydaje mi się że Niemcy to raz ominęły wydając zamiast wizy Schengen
    > wizę do Niemiec (w jakiejś średnio głośnej sprawie).

    Ale sprawa została ujawniona i tak się teraz nie za bardzo da. Nie wiem
    jak obecnie, ale wcześniej Niemcy byli zainteresowani przyjęciem
    uchodźców i rożnie kombinowali. Mówiło się o tym, że ich służby
    specjalne organizowały właśnie te kryzysy na południowej granicy, by pod
    płaszczykiem ratowania całej UE zająć się uchodźcami. Chodziło właśnie o
    to, że nie mogą sobie sami polityki imigracyjnej organizować, bowiem są
    w Schengen.

    Część tych Imigrantów, których Niemcy przyjęli później przedzierała się
    do Wielkiej Brytanii powodując problemy w północnej Francji, gdy Wielka
    Brytania przyblokowała granicę. Jakoś nikt nie wpadł na pomysł pretensji
    do Wielkiej Brytanii, ze tych uchodźców przez Kanał La Manche nie chce
    wpuszczać. Tylko zablokowanie kilkudziesięciokilometrowej przeszkody
    wodnej było prostsze, niż potoku.

    --
    Robert Tomasik