    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Date: Sat, 18 Sep 2021 23:50:11 +0200

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Straż Graniczna jest tylko "przekaźnikiem" wniosku i przyjmuje go "w
    > związku z odprawą graniczną".

    Straż Graniczna przekazała wniosek?

    > Wskażesz przepis?

    OMG. Bo taka jest istota pełnomocnictwa? Na taką oczywistość potrzebujesz
    przepisu, zwykłe myślenie nie wystarczy?
    W umowie o pracę masz zapisany obowiązek myślenia -- czy nie masz, więc uważasz
    że jesteś z tego zwolniony?

    > Czyli stoisz na stanowisku, że przełażenie lasem bez wymaganej prawem
    > wizy przez granicę jest "legalnym przekroczeniem granicy"?

    Nie. Ale konwencja wyklucza traktowanie tego jako nielegalnego przekroczenia.
    Zrozumiałeś czy nadal będziesz copypastował swoją złotą myśl?