  • Data: 2021-09-19 00:55:46
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2021 o 23:38, n...@o...pl pisze:

    > A jak jest zgodnie z prawem?

    Art. 33§2 i 3 kpa. Sam zobacz.

    > Bo tak chcesz? Ty chyba nie będziesz im dyktował w jaki sposób mają sobie
    > ustanowić pełnomocnika?

    Ja? Przecież jest przepis na to.

    > Jak widać raczej nie, bo wówczas nie byłoby tej szopki odstawianej przez Straż
    > Graniczną.

    Tu nie ma żadnej szopki. "Kandydaci na uchodźców" po prostu chcą się
    dostać do Strefy Schengen. Potem przeciągają postępowanie otrzymując
    pomoc socjalną.

    > 30 sztuk stanowi problem?

    Większy, niż sądzisz. Te 30 sztuk nagłośnione na świecie spowoduje, że
    wielu kolejnych pomyśli "dwa razy", zanim będą się wybierali.

    --
    Robert Tomasik