  • Data: 2021-09-19 09:40:33
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz co, to nie jest taka prosta sprawa. Ja generalnie bardzo cenię to
    > całe wzbogacenie zwanej też jako multikulti.

    Różnica jest taka, że to ty ubogacasz:P

    > Ale w Europie jest problem, bo jest demokracja, więc nie może być
    > zamordyzmu, który potrafiłby okiełznać te wszystkie przywleczone
    > zachowania czy uwarunkowania, te które nam się nie podobają. A jeszcze
    > musiałby to być mądry zamordyzm, a nie bylejaka kaczość misiewiczowska.

    Myślę, że trafiłeś w sedno - po prostu nasza kultura jest tak różna i
    nastawiona na jednostkę a nie społeczeństwo, że nie bardzo wyobrażam
    sobie pogodzenie tych sprzeczności tak, zeby to europejska kultura
    przetrwała. Jak to ty się przeprowadzasz gdzie indziej to jest to siłą
    rzeczy do zaakceptowania, bo przecież oczywiste jest nie zamierzasz
    zmienić tamtych w europejczyków. Ale w drugą stronę to jest już mało
    zabawne.

    --
    Shrek