  • Data: 2006-03-20 20:10:34
    Temat: Re: W jakim jezyku umowa ?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    buraxta napisał(a) w wiadomości: ...

    >Nie wiem. Znów na logikę - skoro praca będzie wykonywana w Polsce to
    >stawiałbym, że oni powinni przetłumaczyć i na odwrót.

    A może mają taką formułkę w umowie: "Wszelkie spory będą rozstrzygane
    przez Sąd właściwy dla siedziby...". Jeżeli dla siedziby firmy, a ta
    jest w Niemczech to niemiecki może ułatwić sprawę... Oczywiście żadnych
    sporów nie życzę!
    Niemieckie urzędy będą wolały po niemiecku, poskie po polsku.
    W przypadkach koniecznych będzie tłumaczenie. Niestety nie wiem, co
    na to przepisy. Może zapytać na pl.soc.prawo.podatki

    Arek