  • Data: 2023-01-23 22:05:27
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.01.2023 o 12:02, J.F pisze:

    > Słówka tez zresztą bywają całkiem różne. Te potoczne. (pokladna -
    > kasa, potraviny - sklep spozywczy, cesta - droga, dialnicna znamka -
    > winietka autostradowa),

    Kiedyś koledzy z za granicy zaprosili mnie na zawody strzeleckie toczone
    w formie pojedynku do 10 ran.

    > Tym niemniej walczylo wtedy sporo ochotnikow ze Śląska, a nie
    > "zielone ludziki".

    Powiadasz? Cały pociąg pancerny zdezerterował z Polski i nielegalnie
    przekroczywszy granicę wsparł powstanie. Potem dowódcę skazano na
    tydzień aresztu domowego za to.

    > Na Litwie to juz roznie bywalo ... ale Pilsudski w Wilnie urodzony.
    > Historia Ukrainy to juz bardziej skomplikowana jest ..

    Zdecydowanie, bo oni kilkaset lat byli pod okupacją. Trochę naszą.
    Trochę Litwy. Trochę Rosji.

    > No ale wyszlo. Most zrobili, prąd doprowadzili - mozna bylo "umocnic
    > pozycje".

    Tylko wody nie mają, ani pomysłu, jak ją zyskać inaczej, jak od Ukrainy
    i w tym problem.

    --
    Robert Tomasik