  • Data: 2023-01-23 11:28:59
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jan 2023 01:16:18 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ale tylko trochę. Personel w bankach, czy sklepach szkoli się, by w
    > razie napaści z bronią wydali dostępne pieniądze. Życie ludzkie jest
    > bezcenne. Używa się tresorów. Kasjerka ma w kasie kilka tysięcy. Sprawca
    > nie atakuje banku, bo u się dla kilku tysięcy nie opłaci wchodzić, a nie
    > dlatego, ze uzbrojona ochrona go zastrzeli.

    Kilka tysiecy tez pieniadz.
    Widac nie wchodzi, bo ryzyko za duze.

    > Przy wymianie ogniowej poza
    > napastnikiem, czy ochroniarzem mogą zginąć przypadkowe osoby postronne,
    > czy personel.

    Ale to argument dla przestepcy, dla ochrony, dla policji, dla
    prawodawcow?

    Gdyby nie ci ochroniarze, i nie sprawna policja, to przestepcy mogliby
    codziennie przychodzi ...

    To jak tam - policja jest sprawna i takich szybko wylapuje ?

    J.