  • Data: 2009-12-19 17:31:28
    Temat: Re: W hołdzie...
    Od: "FlashT" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mi" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7b19.000002ce.4b2d0a24@newsgate.onet.pl...

    > Masz w pełni rację. Stefan, Kazik i Zbyszek nie pałowali kogo popadnie.
    > Stefan
    > przymykał oko na działania kolegów. Kazik preparował protokoły, że by nie
    > wyszło, że zamykali na 48h w ramach represji politycznych. Zbyszek także
    > nie
    > pałował przypadkowych. On starannie wybierał.
    >
    > Żebyśmy się dobrze zrozumieli. Wszyscy pracownicy funkcjonariusze za PRL
    > nie
    > wiedzieli co się dzieje w kraju, wierzyli w sprawiedliwość społeczną i
    > służbę
> [...]

    Przyznam, ze Twoja wypowiedz, moim zdaniem, swiadczy o tym, iz nie masz
    zielonego pojecia o tym wszystkim, a wszystko co wydaje Ci sie ze wiesz,
    uslyszales w telewizji... Myslisz, ze jaki procent ludzi w Policji jest
    decyzyjny? A jaki procent z tej grupy ma wplyw na rzeczy o ktorych mowisz?
    To o czym mowisz jest czysta propaganda. Mam nadzieje, ze kiedys ludzie tacy
    jak Ty tez zostana z tego rozliczeni - tak samo.

    Pozdrawiam,
    FlashT