  • Data: 2009-12-19 17:43:45
    Temat: Re: W hołdzie...
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznam, ze Twoja wypowiedz, moim zdaniem, swiadczy o tym, iz nie masz
    > zielonego pojecia o tym wszystkim, a wszystko co wydaje Ci sie ze wiesz,
    > uslyszales w telewizji...

    Przyznam, że Twoja wypowiedź jest idealnym przykładem wymówek i wiary w nich:
    "Inni to nie wiedzą jak było, tylko zainteresowani wiedzą."

    > To o czym mowisz jest czysta propaganda. Mam nadzieje, ze kiedys ludzie tacy
    > jak Ty tez zostana z tego rozliczeni - tak samo.

    Buehehe. To jest dobre. Też mam nadzieję, że zostanę rozliczony jeśli się okaże,
    że pałowałem dysydentów, zamykałem ich, preparowałem dowody, skazywałem
    niewinnych na podstawie różnych represjonujących przepisów. ;-)

    Poczułeś się oczyszczony i ci lepiej? Tylko się nie przyzwyczajaj do tego uczucia.

    mi