  • Data: 2009-12-19 18:07:10
    Temat: Re: W hołdzie...
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >   I o to chodzi, skoro każdy ma mieć własny osąd, to nic dziwnego, że
    > każdy ustrój znajdzie swoich wyznawców.

    Nie rozmawiamy o ustawie o pięlęgnacji zieleni ale o represjach na opozycji, tej
    realnej i tych pacyfikowanych profilaktycznie, by nie wystąpili przeciw reżimowi.

    Nie martw się, nie mam dylematów moralnych, że czepiam się niewinnych ludzi,
    którzy nic nie robili. Stosuję o wiele mniejszy zakres represji niż oni stosowali.

    >   A co z bombardowaniem niemieckich miast? Czy mamy wyprzeć się obecnie
    > stosunków z państwami, które dokonywały tego ludobójstwa?

    Cóż, przystawienie lufy do skroni i pociągnięcie cyngla jest niego
    drastyczniejsze niż zrzucanie bomb. Jeśli chcesz dyskutować o bombardowaniu to
    dyskutuj, ale gdzieś indziej i nie zmieniaj tematu. Analogie zaś stosuj adekwatne.

    >   Zabójstwo powinno być karane, ale Ty chcesz stosować odpowiedzialność
    > zbiorową - każdy żołnierz niemiecki jest mordercą, choćby nie zabił ani
    > jednej osoby. Ponadto usprawiedliwienie zabójstw na wojnie - w oczach
    > tych żołnierzy - jest bardzo proste. Daleko szukać nie trzeba - za
    > zabójstwo cywili w Nagar Khel bardzo wielu Polaków broni naszych żołnierzy.

    Jaką odpowiedzialność zbiorową? Nawoływanie do rozwiązania służby i ponowny
    nabór nazywasz odpowiedzialnością? Liwiusz, nie powielaj tych komuszych bredni.

    Jeśli już chcesz analogię to twierdzę, że Wermaht powinien zostać rozwiązany i
    armina powinna być sformułowana od zera. Co też zrobiono. Tak więc nie stosuj
    tanich chwytów.

    >   Nie darzę poprzedniego ustroju sympatią, ale nie popadajmy w
    > paranoję,  SBcy to nie byli wyłącznie przestępcy. Każde państwo
    > potrzebuje aparatu bezpieczeństwa.

    Liwiusz, stosujesz naprawdę tanie chwyty komuszej propagandy - rozmydlanie
    problemu i wprowadzanie założenia, że "powinniśmy o tym podyskutować".
    Dyskutujemy 20 lat i syf, który był, jest prawie w pełnej okazałości.

    Wobec organów, które dopuszczały się nawet łamania prawa komunistycznego i
    posuwały się nawet do morderstw mam teraz był wyrozumiały. Jaja sobie robisz?

    Wyrozumiały i dyskutować czy aby nie skrzywdziliśmy to ja mogę dyskutować o
    pani, która zabiła w afekcie. Ale nie o służbie zbrodniczej, jaką była
    praktycznie każda służba PRL. Więc powinniśmy skosić to przy gruncie i stworzyć
    od zera. Nie zrobiono w stosunku do prokuratury, sądownistwa, wojskowych służb
    specjalnych. Żeby FlashT było lepiej to nie wspominam o policji i esbecji, bo
    rzeczywiście tu jakieś ruchy były, ale zbyt łagodne.

    > To jest grupa dyskusyjna, tu się dyskutuje ;)

    OK, chętnie podemaskuję trochę komuszych bredni rozprzestrzenianych w mediach.
    Jak widzę są one nośne.

    mi