  • Data: 2009-12-19 18:36:50
    Temat: Re: W hołdzie...
    Od: "FlashT" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mi" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7b19.000002e3.4b2d1c4b@newsgate.onet.pl...

    > Stosujesz, być może mimowolnie, bardzo skuteczną technikę manipulacji. I
    > jednocześnie powielasz jedne ze skutecznych (post)komuszych bredni.
    >
    > Otóż ja pierwszy nie wspomniałem o mi/policji. Ty ją dodałeś i jedynie
    > potem ci
    > odpowiadałem.

    Mowie o tym, o czym mam pojecie i co ten temat obejmuje.

    > To spłycanie i zmiana tematu na korzystniejsze tory:
    > - mowa o mordercach, to kontrargument, że byli też archiwiści;
    > - mowa o esbecji to kontrargument, że milicja nie tylko represjonowała;

    To to, co szerza media oraz politycy. To dopiero jest propaganda, ktorej z
    reszta wiele osob ulega.

    Zmiana toku rozmowy na interpretacje psychologiczna moich wypowiedzi
    swiadczyc moze o tym, iz skonczyli Ci sie po prostu argumenty.

    Pozdrawiam,
    FlashT