  • Data: 2008-06-14 01:08:08
    Temat: Re: Używanie imienia przez osobę posiadającą dwa imiona
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Reseller wrote:
    > W dokumetach formalnie ważnych żona powinna używać pierwszego imienia i
    > obu nazwisk. Celem identyfikacji osoby. Moja ex szefowa od zawsze i dla
    > wszystkich byla Malgorzata, jednak wszystkie papiery firmowe podpisywala
    > Teresa Malgorzata (pierwsze nazwisko) (drugie nazwisko) Imienia Teresa
    > nie uzywala - ale papier - jest papier - jak masz w dowodzie tak musisz
    > pisac w dokumentach...

    W treści dokumentu tak, ale w podpisie?
    Podpisać ma się tak jak to zwyczajowo robi. Robaczkiem krzaczkiem lub
    "tak jak zawsze"
    Jak ma wpisać czytelnie imie i nazwisko to i owszem wypadało by wpisac
    to co sie ma w dowodzie

    Jak się ktoś upiera przy "czytelnym" podpisie lub podpisie tak jak "w
    dowodzie stoi" to zwykle wpisuje się czytelnie imie(a) nazwisko(a) tak
    jak w dowodzie i pod spodem podpisuje się >podpisem<