  • Data: 2010-07-12 07:51:57
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-07-12 09:05, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > 1. uzbrojony?
    > 2. masz jakichś świadków?

    Jeśli ma świadków że szedł na niego zakapior to już przegrał,
    potrzebuje świadków że zakapior go zaatakował i najlepiej że
    był uzbrojony w niebezpieczne narzędzie/broń co by tłumaczyło
    potrzebę użycia broni palnej.
    To na ulicy, na terenie własnej posesji to już troszkę inaczej
    będzie wyglądało o czym zapominają wymyślacze takich przykładów.
    Przy czym sąd weźmie pod uwagę czy posesja była ogrodzona,
    miała zamknięte furtki i bramy (na klucz czy tylko klamkę)
    oraz miała dzwonki czy domofony.