  • Data: 2010-07-12 07:52:21
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:i1di72$qmf$...@n...onet.pl...

    > napewno?
    > bo ja mam wrazenie ze wlasnie bylo na odwrot i teraz nie wiem ktory z
    > nas sie myli ;)
    > masz jakiego slinka do artykulu czy cos w ten desen?

    Widocznie inaczej zapamiętaliśmy opis tego samego zdarzenia ;)

    To co ja pamiętam, było już dawno, teraz google na hasło "pies
    pogryzł dziecko na prywatnej posesji" wyrzuca między innymi ten artykuł

    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    100511/LEZAJSK/851212622

    gdzie:

    "13-latka weszła na teren ogrodzonej prywatnej posesji i została
    zaatakowana przez biegającego tam psa"

    a konkluzja:

    "Jak dodaje Bogumiła Dąbek, właściciel psa dochował jednak wszelkich
    zasad. Pies nie tylko biegał po ogrodzonej posesji. Wywiesił też
    tabliczkę informującą, że na tym terenie przebywa pies."

    --
    Liwiusz