    From: "Q" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzona obudowa komputerowa a wymiana
    Date: Mon, 27 Oct 2008 09:07:53 +0100

    > Czy autor wątku sprawdzał przed zakupem czy blaszka w innym (wystawionym w
    > sklepie) modelu jest prosto i było to dla niego istotne pod względem
    > estetyki bądź funkcjonalności (w obydwu przypadkach absurdalne) ?

    to byl ostatni model i ta wade zauwazylem dopiero w domu
    jak wkladalem zasilacz (bo nie dalo sie go wlozyc);

    w sklepie powiedzieli mi, ze zwrot nie wchodzi w gre,
    ze moge go dac do serwisu a tam zrobia to samo co ja
    tyle, ze bede czekal kilka dni;

    potem okazalo sie, ze ta zgnieciona (a nie tylko skrzywiona) blaszka
    to byla najmniejsza wada tej obudowy :) -
    - mialem zasilacz z wystajacym grilem
    i i tak nie obeszlo sie bez grubych modyfikacji,
    ale to juz moja wina - bo chcialem miec cichy zasilacz
    i nie zwrocilem uwagi na inne "drobne szczegoly"...