    From: "Idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usmiercenie psa
    Date: Tue, 30 May 2006 22:26:25 +0200

    wiadomości news:e5i6su$mpr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Naprawdę nie masz pojęcia o czym piszesz. Są ludzie którzy panicznie boją
    > się psów, wielkość nie ma znaczenia. Jeśli pies biegnie do takiej osoby
    > (lub nagle pojawia się) ujadając to wywołuje to paraliżujący lęk, głeboki
    > stres i może skutkować poważnym rozstrojem zdrowia. A nie są to żadne
    > wydumane lęki bo dobrze wiemy, że pies może być niebezpieczny, nawet
    > śmiertelnie.

    I ten człowiek, wiedząc jaką paniczną reakcję w nim (i przy okazji - w jego
    żonie - to jest zaraźliwe?) wywołuje szczekający pies, daje się za każdym
    razem temu samemu psu "wystraszyć" dokładnie w tym samym miejscu i w taki
    sam sposób?

    Taaaak, to zdecydowanie wina tego psa. Trzeba go otruć.

    > Mnie osobiście to na szczęście nie dotyczy, ale obserwowałem takie reakcje
    > z bliska i wiem, że to nie żarty.
    > W sytuacji opisanej w pierszym poście mogło np. dojść do poronienia,
    > ewentualnie stres przeżyty przez kobietę w ciąży może jakoś przełożyć się
    > na zdrowie dziecka.

    Sorry, ale wrażliwy mąż, wiedząc jakie ryzyko czai się za płotem powinien
    chyba ostrzec swoją wrażliwą ciężarną żonę, że za tamtym płotem jest
    szczekający pies.

    Jeśli tego nie zrobił, to jest współwinny. Jego też trzeba otruć.

    A teraz serio - ludzie, których tak poważnie stresuje pies ujadający na
    mijanej posesji powinni odizolować się od wszelkich ludzi. Bo jutro może się
    okazać, że stresuje i wywołuje poronienie wystrzał z silnika (czy co tam
    strzela w jadącym samochodzie), brzdęk szyby, krzyk dziecka, klakson, odgłos
    karetki, młot pneumatyczny i wiele, wiele innych.

    pozdr

    Monika