  • Data: 2006-05-30 19:53:56
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e5i6su$mpr$1@nemesis.news.tpi.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Naprawdę nie masz pojęcia o czym piszesz. Są ludzie którzy panicznie boją
    > się psów, wielkość nie ma znaczenia. Jeśli pies biegnie do takiej osoby
    > (lub nagle pojawia się) ujadając to wywołuje to paraliżujący lęk, głeboki
    > stres i może skutkować poważnym rozstrojem zdrowia.
    Wielu ludzi ma różne fobie. Fobia jest znaną w psychologii i psychiatrii
    jednostka chorobową i w wielu przypadkach może być skutecznie leczona.
    Właściwie wszystko może być przedmiotem fobii, cóż zatem zaproponujesz w
    przypadku osoby mającej fobię na punkcie np. gołębi? Albo kotów?

    > A nie są to żadne
    > wydumane lęki bo dobrze wiemy, że pies może być niebezpieczny, nawet
    > śmiertelnie.
    A jak ktoś będzie miał fobię na punkcie samochodów? Samochód może być
    niebezpieczny, nawet śmiertelnie. Nie szukałem statystyk, ale postawię
    dolary przeciwko orzechom, że więcej ludzi zginęło pod kołami niż w
    drapieżnych szczękach krwiożerczych jamników-ludojadów, bestialsko
    atakujących zza płotu.

    Trochę rozumu albo chociaż rozsądku, kurdę.

    Jotte