  • Data: 2006-04-29 17:04:39
    Temat: Re: Urzędnicy zapłacili za błąd z własnej kieszeni
    Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Castillon" <C...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przykro mi, Panowie, nie macie racji, zatem wyartykułuję własne zdanie: to
    > dobrze, że za błąd, zaniechanie, nie poinformowanie, złą decyzję płaci
    > wreszcie urzędnik z własnej kieszeni. TO DOBRZE! I czemu tylko wyczyniacie
    > takie wolty myslowe, że jego pensja to z naszej kieszeni? Przeciez z tego
    > punktu myślenia już tylko krok do stwierdzenia, że wszyscy, ze wszystkimi
    > naszymi dobrami, nalezymy do Państwa...
    > Pzdr.

    Liczba mnoga nie na miejscu bo ja nie wyczyniam w tej kwestii zadnych wolt.
    A co do zwrotu pieniedzy przez urzednika, to owszem, ale nie w tej akurat
    dzialce. Nie mozna doprowadzac do sytuacji kiedy pozyskujacy srodki pomocowe
    ma cos obligatoryjnie dostac, ta grupa i tak jest juz dostatecznie
    zdemoralizowana.
    pozdrawiam
    Piotr