  • Data: 2002-12-23 10:19:57
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy. Prosze o porade
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    In news:au6lcq$33p$1@sunflower.man.poznan.pl,
    AJA <n...@w...iie.pz.zgora.pl> typed:
    > Witam wszystkich
    > Mam oto takie pytanie:
    > Od ukonczenia studiow w czerwcu 2001 pracuje w firmie od 16 sierpnia
    > 2001. Wiem ze nabylem prawo do urlopu dopiero w lutym 2002 roku (
    > czyli po 6 miesiacach pracy jako ze wczensiej nie pracowalem)
    > Ile dni urlopu za 2002 rok mi przysugiwalo. A ile dni urlopu bedzie mi
    > przyslugiwalo za 2003 rok?
    > Za studia liczy sie 8 lat do urlopu tak? czyli jakos mi wynika ze
    > juz mi tylko jednego roku bedzie brakowalo do pelnego wmiaru.

    Zakladajac, ze nie zmienisz pracodawcy:

    luty 2002 - 10 dni
    (polowa urlopu jaki bedzie Ci przyslugiwal po roku pracy)
    sierpien 2002 - kolejne 10 dni
    (to ta druga polowa :)

    1.01.2003 - otrzymujesz 20 dni na rok 2003
    (poniewaz nie osiagnales jeszcze 10 lat pracy - studia liczy sie jako 8 lat)

    sierpien 2003 - dodatkowe 6 dni na rok 2003
    (poniewaz wlasnie stuknelo Tobie 2 latka pracy + 8 lat studiow - zalapales
    sie na wyzszy prog)

    1.01.2004 - 26 dni na rok 2004

    Pzdr
    Hubert