  • Data: 2002-12-23 14:39:43
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy. Prosze o porade
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 20
    > Ale mogles jeszcze wykorzystac 8 dni zaleglych z 2001 roku.

    No i tu wlasnie nie wiem kto sie myli.
    bo nie otrzymalem urlopu w 2001 r. poniewaz nie pracowalem wczesniej
    nigdzie wiec nie przyslugiwal mi (6 miesiecy musialem przepracowac do
    pierwszego urlopu)
    6 miesiecy pracy minello w lutym 2002 ale wtedy juz byla nowa pula urlopowa
    wiec za rok 2001 nic nie otrzymalem.
    No i tak mi w kardach wyjasniali. Wiec teraz kto ma racje i jakie sa
    przepisy?

    > 20 do 16 sierpnia. potem jeszcze 6.

    Uchm .. czyli super jak dla mnie. Myslalem ze dopiero w 2003 dostane z puli
    26 dni urlopu.

    dzieki za pomoc

    AJA