  • Data: 2005-04-08 19:35:28
    Temat: Re: Urlop okolicznościowy - przedawnienie?
    Od: "IYIS" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest urlop okolicznościowy, a więc musi mieć związek z okolicznością.
    > Nie możesz sobie go wziąć byle kiedy, bowiem musisz wykazać, ze ma to
    > związek. Podejrzewam, że w okolicy kilku dni od zdarzenia, to da się to
    > uzasadnić koniecznością załatwienia jakiś spraw urzędowych.

    No właśnie , ale ja nigdzie nie mogę znaleźć przepisu określającego
    jasno że jest taki a taki termin . Na jakiej więc podstawie
    pracodawca może odmówić udzielenia urlopu? No i dlaczego
    poza przedstawieniem aktu zgonu muszę coś wykazywać?
    (Pomijam już fakt że załatwianie jakichkolwiek spraw urzędowych
    zajmuje przeważnie więcej niż wynosi tenże urlop)
    --
    pozdrawiam
    IYIS