  • Data: 2006-06-29 13:49:50
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy a szef
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e80i7q$9ek$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Do byś przegrał
    Zostawmy wróżby i proroctwa na boku...

    > A nawet gdyby nie istniał to przecież sam twierdzisz że wziąłeś urlop
    > wypoczynkowy, a nie okolicznościowy - pracodawca miałby to na pismie.
    Przede wszystkim to ja bym miał na piśmie, że zwróciłem się o przysługujący
    mi urlop okolicznościowy, a pracodawca nie miałby, że mi go udzielił - bo go
    nie udzielił.
    A co pracodawca by miał na piśmie? To co bym mu dał.
    Czyli informację, że wobec nieudzielenia mi zgodnie z prawem urlopu
    okolicznościowego w związku z urodzeniam dziecka wykorzystuję urlop
    wypoczynkowy w trybie itd. jednocześnie zawiadamiam o wniesieniu pozwu do
    sądu pracy itd., itd. ...
    Kopia tego zawiadomienia znajdowałaby się naturalnie w moim posiadaniu.

    Jotte