  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Urlop na żądanie
    <jctel9$5c1$1@mx1.internetia.pl> <jctf5s$4fm$1@inews.gazeta.pl>
    <jctth4$i6c$2@node2.news.atman.pl> <jcuejr$gs6$2@inews.gazeta.pl>
    <jcvk8b$4g1$1@mx1.internetia.pl> <jcvplj$sb9$3@inews.gazeta.pl>
    <jcvrp1$ic4$1@node2.news.atman.pl> <jcvs16$6u5$1@inews.gazeta.pl>
    <58469eub8iqp.17l8kur8qk412$.dlg@40tude.net>
    <jd2fse$m4r$1@inews.gazeta.pl> <jd2l42$cec$1@mx1.internetia.pl>
    <jd4lkg$ghl$8@node2.news.atman.pl> <jd5gsp$d5n$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <4ef97d1e$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4ef986d8$0$1202$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4ef9898b$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4ef993ae$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4ef9ab6e$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4ef9cb14$0$1451$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 27 Dec 2011 15:44:37 +0100

    On 2011-12-27, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > A teraz podaj kontekst - co ma jedno do drugiego - przywilej wysłania
    > kogoś w delegację, jeśli jest taka potrzeba, a to, że nikt nie zapłaci
    > mi za mycie własnych okien?

    Co kontekst? Kontekst jest dokładnie taki:
    "Tylko za czas pracy, ew podróżowania w czasie, w którym normalnie jesteś
    w pracy. Taki przywilej pracodawcy..."

    Nic mniej, nic więcej. Pytam skąd ten "przywilej" Ci wyszedł, bo
    jakoś nie umiem się doszukać.

    > Bo jeśli do tego się odnosiłeś to równie dobrze mogę zapytać o cokolwiek
    > niezwiązanego i na tej podstawie udowodnić, że nie masz racji.

    Ale to przecież Ty wyciągnąłeś jakiś przywilej z normy.

    > Tylko, że dojazd do pracy jest wliczony w standardowy tryb pracy - nie
    > jest właśnie obarczony ryzykiem wydłużenia go.

    Zależy od pracy. Jak zwykle.

    > Natomiast wyjazd w delegacje jest dodatkowym czasem, tak jak dodatkowym
    > kosztem jest ryzyko, że pracownik weźmie urlop na żądanie.

    Zależy od pracy i lokalizacji.

    > tzn?

    O ile pracujesz poza domem to "dojazd" na miejsce pracy jest Twoim
    ryzykiem, za który Ci nikt nie zapłaci "osobno". Musisz go sobie skalkulować
    tak, by Ci się opłacało. Dotyczy to umowy o pracę, dzieła, zlecenia,
    działalności, czy czego tam chcesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl