  • Data: 2011-12-27 08:49:21
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2011-12-27, Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Bo autor tezy tak założył? Przecież nie dyskutujemy o realnej sytuacji,
    > tylko wydumanej, usenetowej.

    Nie jest to sytuacja wydumana, tylko tak może się zdarzyć. Sam
    pracowałem w firmie, gdzie przez wiele lat nikt nigdzie nie jeździł w
    delegację, ale ze względu na specyfikę projektu - zdarzył się okres, gdy
    pracownicy prawie wszystkich działów jeździli przez kilka miesięcy w
    delegacje. Wiec jest to jak najbardziej realne zjawisko.

    > Jak nie? Mówisz że za czas na delegacji nic nie dostanie?
    > Dziwne, że ja dostawałem. :)

    > I za przelot też mi zapłacili. :)

    A ja piszę za czas dojazdu, jeśli nie jest on w godzinach czasu pracy.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl