  • Data: 2011-12-22 13:00:13
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-22 12:23:53 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Nie widzisz, ze to co piszesz to utopia? Zlikwidujmy w ogole urlop,
    > przeciez przymusu pracy nie ma...

    Zlikwidujmy w ogóle pracę - wszyscy będą firmami, wszyscy będą pracować
    w... (no nie wiem jak jednoosobowo robić prąd na sprzedaż, ale może
    dynama już dają radę) swoich firmach, wszyscy będą bogaci i szczęśliwi
    - ktoś tu chyba wynalazł panacemum (choć chciałoby się napisać -
    pacaneum) na bolączki tego świata i rzekomo grasujący kryzys...
    --
    Bydlę