  • Data: 2011-12-22 12:27:40
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-22, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Bo to glóna przyczyna dla której wprowadzono instytucję urlopu na żądanie.

    Czy posiadasz jakies opracowanie czy statystyki na ten temat? Czy moze
    to tylko takie urojenie?

    > Wygląda ana to, że przełożony nie uznał tego za okoliczności na tyle
    > ważne by usprawiedliwiały rozwalenie organizacji pracy.

    Dlatego jest urlop na zadanie, zeby przelozony nie musial uznawac czy
    okolicznosci sa na tyle wazne bo moze byc debilem ktory powie, ze co by
    sie nie stalo gowno go to obchodzi i masz sie stawic w pracy.

    --
    Artur