  • Data: 2002-04-19 13:01:54
    Temat: Re: Urlop
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 36.
    > Par. 2. Okres, za który przysługuje odszkodowanie, wlicza się pracownikowi
    > pozostaj?cemu w tym okresie bez pracy do okresu zatrudnienia.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    > GG 2122; ICQ#: 64457775
    > e-mail Rot13 coded

    Czesc!
    Dzieki za odpowiedz, ale problemem jest czas urlopu. Nie jestem
    fachowcem i zdaje sie, ze pomylilem pojecia...
    Trzymiesieczny okres wypowiedzenia konczy sie ostatniego lipca,
    a skrocony ostatniego maja. Pracodawca twierdzi, iz okres urlopu
    to 5/12 z 26 dni, a nie 7/12 - to jest ten problem.
    Czy gdzies jest jakis przepis, ktory to jednoznacznie okresla?

    PawelT