    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Upierdliwa sasiadka
    Date: Sat, 16 Oct 2004 11:49:33 +0200

    > Czyzbys do mnie pil?
    >
    > Wariant 1.
    > Jesli tak to naucz sie czytac ze zrozumieniem patafianie. Napisalem:
    > "Mieszkam w bloku gdzie slychac doslownie
    > kroki sasiadow z gory" gdzie tu k..... jest napisane ze mi to
    przeszkadza,
    > po prostu tak jest i koniec, podejrzewam ze sasiad slyszy moje
    otwieranie
    > drzwi i cale lazenie po domu. Tyle i tylko tyle. Taka niestety jest
    akustyka
    > nowoczesnego budownictwa i nic na to nie poradze. Napisalem ze
> [...]

    nie wiem czy do Ciebie czy nie, w kazdym razie do goscia ktory czepia sie
    ludzi ktorzy doppieroco sie wprowadzili
    (tak na wszelki).

    natomiast co do Pani Joli. Na miejscu studentow o prosta rzecz bym sie
    postaral, zbadanie natezeniea tego dzwieku.
    (jezeli sa pewni ze cicho) bo to ze jednej nawiedzonej kobiecie sie nie
    podoba to nie powod by palcic czy zostac
    wyrzuconym z mieszkania. Bo zawsze taki upierdliwiec sie znajdzie w bloku.
    I mysle ze sporo osob maja styk z takimi ludzmi.
    I druga rzecz, nagrywal bym jej rozmowy, bo a nuz rzuci jakimis obelgami,
    mozna wtedy ja prosto uciszyc.

    P.