  • Data: 2004-10-16 10:42:23
    Temat: Re: Upierdliwa sasiadka
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Butcher" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ckjset$6gu$1@opal.icpnet.pl...
    > ma sprawy. Teraz pytanie: czy ktos (policja, prokuratora, kolegium?) moze
    mi
    > cos zrobic za niby zaklocanie porzadku publicznego?

    Moze. Moja rodzina uspokoila w zeszlym roku jednego takiego "mondrego",
    ktory byl na tyle bezczelny i pewny siebie, ze nie otwieral nawet drzwi
    policji. Wspolnie z sasiadami skierowali sprawe do sadu grodzkiego.
    Delikwent dostal grzywne kilkaset zl i od tamtej pory jest spokoj. Teraz sie
    boi, bo za nastepny raz dostalby wiecej.

    P.S. - Skoro taki z ciebie meloman, czemu po prostu nie kupisz sobie
    sluchawek?

    A.