  • 1. Data: 2004-10-13 18:34:16
    Temat: Upierdliwa sasiadka
    Od: "Butcher" <b...@g...pl>

    Witam! Mam maly problem. Wynajmujemy (we 3 studentow) mieszkanie w bloku.
    Mam lekkie sklonnosci audiofilskie, wiec w zasadzie caly czas gra jakas muza
    (zreszta studenci...). I teraz tak: zaraz nastepnego dnia po wprowadzeniu
    byl telefon o 23, ze jest glosno i wtedy zgodzilem sie wylaczyc muze wiem
    bowiem, ze po 22 faktycznie i nie wolno i nie wypada. Od tej pory NIGDY po
    22 nie bylo u nas zadnych halasow. Jednak pare dni pozniej (jakis tydzien
    temu) sasiadka z mezem wbija do chaty i mowi, ze nie zyczy sobie itd. itp. a
    na to qmpela powiedziala jej, ze jest godzina 13. (bo byla) i chyba przegina
    sobie (muza wcale nie leciala glosno). Dzien pozniej wlascicielka mieszkania
    dzwoni i O.P.R. ale miejsza o to... Mowie - przeprowadze testy. Odpalilem
    muze na glosnosc taka jak byla wtedy, gdy przyszla sasiadka i podkrecilem
    jeszcze troche subwoofer, zeby lepiej slyszec basy. Oblalem 2 sasiadujace
    pietra i dotykalem scian w celu stwierdzenia czy moze trzesie troche. Na
    klatce jak sie zatrzymac to sluchac, ze cos gra, ale juz odglos zwyklego
    chodzenia po schodach zaglusza to. Wszystko wiec ok i mowimy, ze mamy gdzies
    sasiadke. Muza caly czas gra w dzien (tzn. po zajecia do jakiejs 19,20,
    pozniej naprawde cichutko, a od 22 wcale). Dzis dzwonek do drzwi - policja
    (dzielnicowy). Gosc powiedzial, ze sa skargi. Ja mu mowie, ze do 22 to chyba
    moge robic co mi sie podoba. A on mi zaczal gadac, ze ma jednego skarzacego,
    a jak znajdzie sie drugi swiadek halasu to moga nas podac do sadu grodzkiego
    i wtedy wygraja. Sprawe nazwal: zaklocanie porzadku publicznego. Wg mnie
    zaden sad, bo to nie przestepstwo. Nie wiem nawet czy wykroczenie... Gosc
    zagadal spisal nas (3 bylo), poprosil o dowody itp. a nastepnie powiedzial,
    ze nastepne spotkanie bedzie w sadzie, a jesli sie uspokoi - to luzik i nie
    ma sprawy. Teraz pytanie: czy ktos (policja, prokuratora, kolegium?) moze mi
    cos zrobic za niby zaklocanie porzadku publicznego? Podkreslam, ze muza
    naprawde nie jest glosno... cicho tez nie, ale na pewno nie uciazliwie
    glosno. To po prostu jakiejs rencistce starej sie nie podoba i sapie do
    wszystkiego... Napiszcie wiec co mozna mi zrobic i ew. jesli jeszcze raz
    przyjdzie dzielnicowy to jakie gadki wkrecac mu, zeby nic nie mogl zrobic. Z
    gory dzieki za pomoc!

    P.S. Jeszcze przy okazji: zapytal nas o czasowe zameldowanie. My na to, ze
    nie mamy. Gosc powiedzial, ze jak ktos mieszka powyzej 3 dób to musi miec
    czasowy (ktory student ma czasowe heheheheh :D )... to chyba juz dla picu
    zagadal, ale czy o to tez moga byc jazdy, a jesli tak - to kto je moze miec.
    (nie chcialbym raczej wlascicielki mieszac w te problemy z policja)

  • 2. Data: 2004-10-13 18:44:22
    Temat: Re: Upierdliwa sasiadka
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Moja rada...zmiencie lokum...ze starymi sasiadami nie wygracie...zawsze znajda cos by
    zabic nude i kogos powkurzac...
    A prawnie...moga cie zaskarzyc...w sumie z dobrym adwokatem mozna wszystko
    wygrac...chyba...nigdy nie bylem na sprawie:D

    -=NosferX=-
    GG:1165280

  • 3. Data: 2004-10-13 18:51:28
    Od: "Butcher" <b...@g...pl>

> [...]
    > A prawnie...moga cie zaskarzyc...w sumie z dobrym adwokatem mozna wszystko
    wygrac...chyba...nigdy nie bylem na sprawie:D

    Tylko, ze srednio nam sie aktualnie chce nastepna przeprowadzke
    przeprowadzac... I tak po sesji spadamy stad, bo sasiedzi to sami rencisci i
    ostro wnerwiaja. Powiedzcie tylko czy przez sluchanie muzy mozemy miec
    jakies jazdy z wymiarem sprawiedliwosci...

  • 4. Data: 2004-10-13 19:04:36
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ckjtf4$87d$1@opal.icpnet.pl>, Butcher wrote:

    > ostro wnerwiaja. Powiedzcie tylko czy przez sluchanie muzy mozemy miec
    > jakies jazdy z wymiarem sprawiedliwosci...

    Możecie. Tak jak mówił dzielnicowy, może być sąd grodzki.

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 5. Data: 2004-10-13 19:09:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > Możecie. Tak jak mówił dzielnicowy, może być sąd grodzki.

    W godzinach od 6.00 do 22.00 ? ;)

    P.S.
    Miałem analogiczną syt. Dzielnicowy codziennie chodził i wręczał
    mandaty za brak meldunku ;)

    Ja nie płaciłem, skierował sprawę do SG ... skończyło się tym, że
    sędzie powstrzymywał się przed zwracaniem do dzielnicowego per Ty
    głupku ... :>

    Na rozprawie okazałem 74 mandaty ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 6. Data: 2004-10-13 19:46:39
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...szczecin.pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > W godzinach od 6.00 do 22.00 ? ;)

    Tak, znajomy Policjant mówił cos o zakłócaniu miru domowego i że na to
    jest paragraf, ale nie podał jaki :(

    TLZ

  • 7. Data: 2004-10-13 19:52:25
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Tomasz Lam [ZULU] napisał:

    > Tak, znajomy Policjant mówił cos o zakłócaniu miru domowego i że na to
    > jest paragraf, ale nie podał jaki :(

    Dość trudny temat ... Policjant słyszał, ale jak to bywa przed sądami
    nie wie ... ;)

  • 8. Data: 2004-10-13 19:54:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Butcher" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ckjset$6gu$1@opal.icpnet.pl...
    > Witam! Mam maly problem. Wynajmujemy (we 3 studentow) mieszkanie w bloku.

    Heh, do mca czasu na grupie pisał koleś, który skarżył sie na sąsiedztwo
    studentów. Może to Wasz sąsiad?:-)))))

    HaNkA

  • 9. Data: 2004-10-13 20:42:06
    Od: "Butcher" <b...@g...pl>

> [...]
    >
    > Ja nie płaciłem, skierował sprawę do SG ... skończyło się tym, że
    > sędzie powstrzymywał się przed zwracaniem do dzielnicowego per Ty

    Czyli krotko mowiac meldunek moge olac?

  • 10. Data: 2004-10-13 20:44:27
    Od: "Butcher" <b...@g...pl>

    > Heh, do mca czasu na grupie pisał koleś, który skarżył sie na sąsiedztwo
    > studentów. Może to Wasz sąsiad?:-)))))

    Nie wiem. Mozliwe. Interesuje mnie jednak to, czy przez jakas ******
    rencistke co tylko siedzi w domu i oglada seriale i w czasie reklam wymysla
    komu by to zrobic syf, bo cos jej przeszkadza, moge miec jakies problemy.
    Bardzo chetnie uslysze jakis fachowy glos w tej sprawie, bo po wizycie
    dzielnicowego mam ochote juz zupelnie zlewac jej widzimisie (do godz. 22
    ;) ) ale nie chce miec jazd w sadach itp. bo w tej chwili zwyczajnie nie mam
    na to czasu.