  • Data: 2004-10-18 08:35:14
    Temat: Re: Upierdliwa sasiadka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    dedeer wrote:

    > Zrobiłem takze eksperyment (który kosztował mnie troche czasu, bo musiałem na
    > HD przygotować prawie 5 GB wolnego miejsca) i nagrałem 8 godzin naszej
    > nieobecności w domu.
    > Nudy, nudy, nudy, nudy............
    > Jedna reakcja psa, na stukanie do drzwi około 15.30...

    > Dziadek, zreszta w bardzo spokojnej rozmowie (podniesionego głosu na klatce,
    > tak że słyszeli te rozmowe, tzn jego monolog, wszyscy, nie biore pod uwage, bo
    > akurat dziadek tak mówi) utyskiwał straszliwie, szczególnie na swoje życie, że

    Zakładając, że faktycznie taka jest 'norma' owego psa, to dziadek nieco
    przegina i to jego można oskarżyć o zakłócanie spokoju.

    Dla spokoju ducha sugerowałbym jednak ponagrywać tak parę tygodni dzień
    w dzień i w razie czego (jeśli by częściej szczekał i to szczekanie się
    utrzymywało dłuższy czas) oddać psa na szkolenie, żeby umiał siedzieć cicho.

    W przeciwnym przypadku - nagrywać 'atmosferę' na jakichś normalncyh (nie
    cyforwych) nośnikach, zanotować sobie czas i datę, i w razie czego
    (gdyby np. dzielnicowy usiłował zweryfikować utyskiwania starzyka)
    zaprezentować nagrania 'średniej szczekliwości'.

    > on tu chciał w spokoju smierci doczekać (z piątką dzieci na klatce, biurem,
    > rzeźnikiem na dole, psa juz nawet nie wliczam), że jak on słyszy tego psa, to
    > juz chce gaz odkręcać (wentylacja jest tak świetna w tym bloku, ze dopiero by
    > sprawe zapałką załatwił chyba), że jak nie dojdziemy do porozumienia, to on
    > bedzie musiał te sprawe inaczej załatwić............

    Aaa! To jest już groźba karalna - grozi sprowadzeniem poważnego
    zagrożenia dla życia wielu ludzi i mienia znacznej wartości. Sprawa dla
    prokuratury że proszę siadać :)