    From: "KOMTUR" <k...@U...TO.W.DIABLY.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Upierdliwa sasiadka
    Date: Fri, 15 Oct 2004 16:39:43 +0200
    Sender: k...@o...pl@fu118.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cko93a$jc2$1@inews.gazeta.pl...

    > Kilka watkow nizej masz post od jakiegos ciula ktoremu przeszkadza jak
    > ktos chodzi w swoim mieszkaniu.

    Czyzbys do mnie pil?

    Wariant 1.
    Jesli tak to naucz sie czytac ze zrozumieniem patafianie. Napisalem:
    "Mieszkam w bloku gdzie slychac doslownie
    kroki sasiadow z gory" gdzie tu k..... jest napisane ze mi to przeszkadza,
    po prostu tak jest i koniec, podejrzewam ze sasiad slyszy moje otwieranie
    drzwi i cale lazenie po domu. Tyle i tylko tyle. Taka niestety jest akustyka
    nowoczesnego budownictwa i nic na to nie poradze. Napisalem ze przeszkadza
    mi muza, ale jak pisalem mam na tyle dobrych sasiadow, ze nie robia tego
    czesto.
    Wiec nie interpretuj sobie moich slow i nie mow o mnie " ciul" bo to tylko
    swiadczy o twojej inteligencji.
    A wogole to radze sie cofnac do podstawowki , tam ucza rozumienia tekstu
    pisanego.

    Wariant 2.
    Nie mowiles o mnie, wiec przepraszam za patafiana.

    Pozdrowienia w przypadku wariantu 2

    KOMTUR