eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa zlecenie a kradzież gotówki + smierć - co z tym zrobić... help me ! › Re: Umowa zlecenie a kradzież gotówki + smierć - co z tym zrobić... help me !
  • Data: 2008-07-08 13:50:11
    Temat: Re: Umowa zlecenie a kradzież gotówki + smierć - co z tym zrobić... help me !
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł" <b...@m...com> wrote
    > Ja zrozumiałem, że w kasie powinna być pewna suma, a jej nie było.
    > Wątkotwórca zakłada, że pieniądze ukradł zmarły.
    >
    > Ale to trzeba udowodnić. Bo może wzięła je sprzątaczka albo ktoś kto miał
    > drugi klucz. Albo sama komisja robiąca remanent nie była uczciwa.

    Więc wszystko zależy od tego czy da się udowodnić, że do kasy miał dostęp
    tylko zmarły. Jeśli nie było innego klucza, albo był zaplombowany, nikt nie
    wchodził i nie otwierał to wskazuje, że za brak odpowiada zmarły. Komisja
    pewnie zezna, że pieniędzy nie było, protokoł podpisany, więc trudno im coś
    zarzucić.
    Jest jeszcze jedna kwestia: jaka była umowa między społdzielnią a zmarłym,
    czy było coś o odpowiedzialności majątkowej.