eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa zlecenie a kradzież gotówki + smierć - co z tym zrobić... help me ! › Re: Umowa zlecenie a kradzież gotówki + smierć - co z tym zrobić... help me !
  • Data: 2008-07-08 13:40:18
    Temat: Re: Umowa zlecenie a kradzież gotówki + smierć - co z tym zrobić... help me !
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:g4vp0t$itc$1@z-news.pwr.wroc.pl...
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > Chyba jest jakieś pokwitowanie, że pobierał, posiadał te pieniądze.
    > A skoro ich nie oddał, nie było ich w sejfie (w świetle dowodów)

    Ja zrozumiałem, że w kasie powinna być pewna suma, a jej nie było.
    Wątkotwórca zakłada, że pieniądze ukradł zmarły.

    Ale to trzeba udowodnić. Bo może wzięła je sprzątaczka albo ktoś kto miał
    drugi klucz. Albo sama komisja robiąca remanent nie była uczciwa.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i